perjantai 28. maaliskuuta 2014

Tuoli #2

Jälleen on yksi kevään isoimmista projekteista valmis. Wohooo! Kierrätyskeskuksesta löydetty tuoli sai uuden elämän. Itse verhoilin tuolin, jaloille ei tarvinnut tehdä mitään (ehkä jossain vaiheessa uusi spraymaali kerros).. Tuoli #1 on myös valmiina, enkä malta odottaa, että saan tuolin kasaan ja olkkaria koristamaan, olen vain laittanut tuolin ruuvit liian hyvään jemmaan enkä ole vielä paikantanut niitä(!!).. 

Tässä ennen ja jälkeen kuva. Kangas vaihtui tummansiniseen farkkukankaaseen (joka ei ikävä kyllä kuvissa pääse edukseen). Ei ihan paras verhoilukangas, mutta kerran kun olen jo tuolin verhoillut, onnistuu se uudestaankin.. Tämä tykkää!






3 kommenttia:

  1. Hiano! Mä oon varmaan jotenkin värisokea, mutta mun mielestä tuoli näyttää hiilenmustalta/tumman harmaalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei kyllä kuvissa näyttää musta-harmaalta.. Mutta todellisuudessa tummansininen, en vaan saanut oikein onnistunutta kuvaa :/ Ehkä myöhemmin kun aurinko alkaa paistaa täydellä teholla niin paremmassa valossa saan edustavamman kuva tästä farkkutuolista..

      Poista
    2. Eikä noi mustat/harmaat verhot ja matot auta asiaa vaan saavat juuri näyttämään vielä mustemmalta/harmaammalta..

      Poista